Pārdomāta funkcionalitāte ir labi izplānota biroja stūrakmens
Viesmīlīgas recepcijas un viesu zonas
Recepcijas zona ir galvenā tikšanās vieta ikvienā birojā. Darbinieki, klienti, piegādātāji, piegādes personāls – šeit tiek sagaidīti visi! Tā kā šī ir vieta ar lielu kustības intensitāti un dažreiz augstu trokšņu līmeni, biroja telpām, kurās nepieciešams klusums un koncentrēšanās, ir jāatrodas tādā attālumā, lai netiktu traucēts biroja darbs. Savukārt, sapulču telpu vēlams izvietot blakus ieejai, lai darbiniekus netraucētu sapulču apmeklētāji.
Kā izveidot recepcijas zonu, kas atstāj labu iespaidu? Rūpējoties par apmeklētājiem! Labākais veids ir nodrošināt recepcijas zonu ar personālu, kas sagaida viesus un sniedz papildu informāciju.
Socializācija, tikšanās un neformāla atmosfēra atpūtas telpā
Apvieno recepciju ar atpūtas zonu izmantojot viesmīlīgas, ērtas un pielāgojamas atpūtas telpu mēbeles. Tas veicinās telpu daudzpusīgu izmantojamību un ļaus viesiem un darbiniekiem koplietot šo telpu. Papildus kafijas pauzēm un socializācijai atpūtas telpa ir piemērota arī neformālām sanāksmēm ar kolēģiem un klientiem.
Ja telpā ir pietiekami daudz vietas, ievies kādu dzīvespriecīgu interjera akcentu vai mēbeles, lai radītu nepiespiestu un brīvu atmosfēru. Šāda zona ir ļoti svarīga, jo īsās atpūtas pauzes kopā ar kolēģiem palīdz stiprināt komandas garu.
Konferenču telpas lielām grupām
Liela un klasiska sapulcu telpa ir lieliski piemērota klientu prezentācijām vai darbinieku sanāksmēm, taču Tu vari to iekārtot daudzpusīgi, lai to izmantotu pēc iespējas plašāk. Vairāki mazi saliekamie galdi viena liela galda vietā atvieglo telpas iekārtošanu, sākot no tradicionālās sanāksmju telpas līdz lielai auditorijai, semināram vai nelielai sanāksmju telpai. Ja telpā jau ir sienas tāfele, papildus izmanto arī tāfeles uz riteņiem, piemēram, grupu darbam. Sakraujami konferenču krēsli ir vēl viens praktisks risinājums. Tie ir ērti un stabili krēsli, kas palīdzēs ietaupīt vietu tos uzgalabājot, kad sēdvietas nebūs nepieciešamas.
Nelielas telpas nelielām sapulcēm
Iespējams, Tava darba nedēļa ietver dažādas sanāksmes, sākot no konfidenciālām diskusijām līdz publiskai ideju apmaiņai un īsām tikšanās reizēm. Tāpēc ir labi, ja birojā ir pieejamas vairākas nelielas sanāksmju telpas, vēlams blakus darba vietai, lai samazinātu cilvēku plūsmu telpā. Šīs telpas ir piemērotas arī darbam vienatnē ar augstu koncentrēšanās līmeni un virtuālu sanāksmju vadīšanai, lai netraucētu kolēģus.
Iekārtojums hibrīda formas darbam un kopdarbam
Vai arī Tu apvieno darbu mājās ar biroja darbu? Tādā gadījumā biroja iekārtojums bez fiksētām darbavietām ir laba izvēle, kas nodrošina lielāku pielāgojamību. No rīta izvēlies brīvu galdu, pieslēdz datoru, un Tu esi gatavs darbam. Atvērts plānojums ir piemērots arī pastāvīgām darba vietām, kur darbinieki strādā cieši kopā. Abos gadījumos ātrai sanāksmei var būt nepieciešama atsevišķa tikšanās vieta, kas atrodas pavisam netālu, lai netraucētu kolēģiem. Arī printerus un kafijas automātus var novietot vienā telpā, lai nodrošinātu optimālu cilvēku plūsmu un telpas efektivitāti.
Padari telpas nedaudz personiskākas
Padomā par akustisko komfortu un privātumu biroja iekārtojumā. Nodali telpu, izmantojot skapjus un plauktus, mēbeles un starpsienas, lai izveidotu privatākas darba zonas, kā arī izmanto paklājus un skaņas absorbētājus, lai radītu patīkamu akustisko vidi. Papildini biroju ar nelielām klusām telpām vai nodalītām zonām telpas stūros, kas būtu piemēroti netraucētām sarunām.
Nelielas darba zonas, kas palīdz koncentrēties darbam
Plānojot telpu plānojumu birojā, vispirms jāparūpējas par darbiniekiem, kuriem ir svarīgi netikt traucētiem vai kuriem nepieciešama pastāvīga darba vieta. Atkarībā no izmēra šīs telpas dažkārt var koplietot vairāki cilvēki. Svarīga ir laba akustika, apgaismojums, ventilācija un ergonomiskas biroja mēbeles, kas ļaus strādāt ērti arī ilgas stundas.
Iekārto daudzpusīgu ēdamistabu
Vai arī Tu un Tavi kolēģi izmantojat ēdamistabu vien dažas reizes dienā, lai atpūstos un atjaunotu spēkus? Vai citā laikā tā ir tukša? Tad jums ir nepietiekami izmantots resurss, ko ar dažiem papildinājumiem, piemēram, tāfelēm, drapērijām un grīdas starpsienām var izmantot visas darbdienas laikā. Tādējādi iegūsi daudzpusīgu telpu, ko varēsi izmantot ne tikai pusdienu pārtraukumā, bet arī dažāda veida sanāksmēm un individuālām darba sesijām.
Padomā par telpas pielietojamību, cilvēku plūsmu un pielāgojamību
Veiksmīgas biroja plānošanas atslēgas vārdi ir funkcionalitāte, plūsmas un pielāgojamība. Plānojot to, kā cilvēkiem pārvietoties telpās un paredzot telpai vairāk nekā vienu funkciju, visus birojus var padarīt labākus. Telpu sadalīšana zonās ar dažādām funkcijām, piemēram, individuālam darbam, sanāksmēm un atpūtai, ir labākais veids, kā izveidot telpas visam un ikvienam.
Vai vēlies izveidot labi izplānotu biroju? Sazinies ar mūsu interjera projektu vadītājiem šeit.
Jautā padomu mūsu interjera dizaina ekspertiem!
Ja Tev nepieciešama palīdzība telpu interjera izveidē, piemērotāko risinājumu izvēlē vai vēlies uzzināt vairāk par mūsu produktu sniegtajām priekšrocībām, sazinies ar AJ Produkti interjera projektu komandu un mēs ar prieku Tev palīdzēsim.Biroja mēbeles ērtākai ikdienai
Saņem ziņas un iedvesmu pa taisno savā pastkastē
Pieraksties mūsu jaunumu vēstulei un saņem īpašus piedāvājumus un padomus, kā uzlabot darba vidi sev un saviem darbiniekiem. Tas ir pilnīgi bez maksas, un tu vari atrakstīties jebkurā laikā.*Pierakstoties jaunumiem, tu piekrīti mūsu privātuma politikai.