Darbs pamīšus no mājām un birojā

Hibrīda tipa birojs

Hibrīdā darba modeļa birojs sniedz dažādas ērtības. Piemēram, elastīgāku darba laiku un iespēju ierasties birojā Tev ērtākajā laikā. Taču arī ierastais klātienes darbs birojā spēj sniegt priekšrocības, kuras attālināta darba veicējiem nav pieejamas.

Lai palīdzētu labāk izprast dažādu darba modeļu sniegtās priekšrocības un ierobežojumus, esam sagatavojuši tematiskus aprakstus, ieteikumus un ekspertu atziņas. Izvēlies sev piemērotāko darba vadības modeli ar šīs rakstu sērijas palīdzību.
Cilvēks tiek intervēts

Cilvēkresursu vadības ekspertes ieteikumi

Mēs jautājām cilvēkresursu vadības ekspertam par to, kā ir strādāt hibrīdbirojā. Lasi Else-Marie atbildes un atziņas par priekšrocībām, ieguvumiem un izaicinājumiem ar kuriem jāsastopas hibrīdbirojā.

Biroja mēbeles

Hibrīdbirojs ir nākotnes darba forma

Kādas ir hibrīdbiroja nākotnes perspektīvas un aktuālākās tendences? Uzziniet mūsu rakstā!

Biroja mēbeles

Hibrīdas darba vides politika uzņēmumā

Kā organizēt hibrīda tipa darbu uzņēmumā un pielāgoties jaunajiem darba vides scenārijiem? Iesākumā ir jāizstrādā attiecīga darba politika, kas palīdzēs definēt uzdevumus, pienākumus un atbildības.

Biroja mēbeles

Tiešsaistes sapulces hibrīdā darba vidē

Kādas ir digitālo sapulču priekšrocības un ierobežojumi? Kā novērst biežāk sastopamās kļūmes?

Aptauja

Uzzini, kādas ir tavu kolēģu un darbinieku domas par darbu hibrīda birojā. Esam sagatavojuši aptauju ar aktuālākajiem jautājumiem. Izvēlies atbilstošākos jautājumus sava uzņēmuma specifikai, lai labāk izprastu hibrīdbiroja īpatnības. Lejuplādē aptauju šeit

Četri interjera padomi no mums
1.

Parūpējies par kvalitatīvu akustiku birojā. Digitālās sapulces var radīt papildu troksni birojā, ja dalībnieki tajās piedalās neatejot no sava rakstāmgalda. Tas var traucēt kolēģu darbu un koncentrēšanās spējas. Izmanto troksni absorbējošas rakastāmgaldu vai grīdas starpsienas un akustiskos paneļus. Tādējādi samazināsi trokšņa līmeni telpā un uzlabosi darba vidi visiem kolēģiem.

2.

Neformālā komunikācija un socializācija ir viena no klātienes darba privilēģijām. Kvalitatīva darba vide rada pozitīvu noskaņu darba vietā un tas ietekmē arī savstarpējās attiecības kolēģu starpā. Ērtas un kvalitatīvas biroja mēbeles un interjera risinājumi uzlabo produktivitāti un labsajūtu. Neaizmirsti arī par ērtu atpūtas telpu sev un kolēģiem.

Ofisa mēbeles
Attēlā - konferenču galds SELMA, ovāls, 1900x1000x700 mm un konferenču krēsls uz riteņiem PERRY
963.-€
Biroja mēbeles
Apskati mūsu atpūtas telpu mēbeles birojam

3.

Pārskati un izvērtē visas biroja darba zonas. Vai Tavā birojā nepieciešamas stacionāras darba vietas ar klasisku izkārtojumu – rakstāmgalds, biroja krēsls, atvilktņu bloks, biroja skapis utt. Iespējams, uzņēmuma nākotnes birojam jābūt ar transformējamām un daudzfunkcionālām darba telpām, kur darbinieki var izvēlēties ērtāko darba zonu konkrētajā brīdī? Varbūt Tev piemērotākas būtu atvērta tipa birojs ar pievienotu atpūtas zonu? Plašas koplietošanas telpas stimulēs radošas sapulces, viedokļu un ideju apmaiņu un dinamisku informācijas apmaiņu starp darbiniekiem.

4.

Biroja sadalīšana zonās var veicināt efektīvāku darba vidi. Fokusa zonas ar dažādām  izmantošanas iespējām nodrošina sadarbību starp kolēģiem, kā arī telpu individuālajam darbam. Padomājiet par noteikumiem, kas attieksies uz dažādām zonām, lai palielinātu efektivitāti un to lietojamību, kā arī par to, kā tās būtu iespējams rezervēt, ja nepieciešams.

Biroja mēbeles
Vai tev ir nepieciešama iedvesma, padoms vai praktiska palīdzība interjera plānojuma izstrādē? Sazinieties ar mums, un mēs palīdzēsim iekārtot tev vispiemērotāko darba vietu.

Interjera projekti

Tālrunis
67 62 52 72
E-pasts
Nosūti mums epastu šeit

Saņem ziņas un iedvesmu pa taisno savā pastkastē

Pieraksties mūsu jaunumu vēstulei un saņem īpašus piedāvājumus un padomus, kā uzlabot darba vidi sev un saviem darbiniekiem. Tas ir pilnīgi bez maksas, un tu vari atrakstīties jebkurā laikā.
Lūdzu uzgaidi...

*Pierakstoties jaunumiem, tu piekrīti mūsu privātuma politikai.