Hibrīda tipa birojs
Lai palīdzētu labāk izprast dažādu darba modeļu sniegtās priekšrocības un ierobežojumus, esam sagatavojuši tematiskus aprakstus, ieteikumus un ekspertu atziņas. Izvēlies sev piemērotāko darba vadības modeli ar šīs rakstu sērijas palīdzību.
Cilvēkresursu vadības ekspertes ieteikumi
Mēs jautājām cilvēkresursu vadības ekspertam par to, kā ir strādāt hibrīdbirojā. Lasi Else-Marie atbildes un atziņas par priekšrocībām, ieguvumiem un izaicinājumiem ar kuriem jāsastopas hibrīdbirojā.Uzzini vairāk šeit
Hibrīdbirojs ir nākotnes darba forma
Kādas ir hibrīdbiroja nākotnes perspektīvas un aktuālākās tendences? Uzziniet mūsu rakstā!Uzzini vairāk šeit
Hibrīdas darba vides politika uzņēmumā
Kā organizēt hibrīda tipa darbu uzņēmumā un pielāgoties jaunajiem darba vides scenārijiem? Iesākumā ir jāizstrādā attiecīga darba politika, kas palīdzēs definēt uzdevumus, pienākumus un atbildības.Uzzini vairāk šeit
Tiešsaistes sapulces hibrīdā darba vidē
Kādas ir digitālo sapulču priekšrocības un ierobežojumi? Kā novērst biežāk sastopamās kļūmes?Uzzini vairāk šeit
Aptauja
Uzzini, kādas ir tavu kolēģu un darbinieku domas par darbu hibrīda birojā. Esam sagatavojuši aptauju ar aktuālākajiem jautājumiem. Izvēlies atbilstošākos jautājumus sava uzņēmuma specifikai, lai labāk izprastu hibrīdbiroja īpatnības. Lejuplādē aptauju šeit
Četri interjera padomi no mums
1.
Parūpējies par kvalitatīvu akustiku birojā. Digitālās sapulces var radīt papildu troksni birojā, ja dalībnieki tajās piedalās neatejot no sava rakstāmgalda. Tas var traucēt kolēģu darbu un koncentrēšanās spējas. Izmanto troksni absorbējošas rakastāmgaldu vai grīdas starpsienas un akustiskos paneļus. Tādējādi samazināsi trokšņa līmeni telpā un uzlabosi darba vidi visiem kolēģiem.
2.
Neformālā komunikācija un socializācija ir viena no klātienes darba privilēģijām. Kvalitatīva darba vide rada pozitīvu noskaņu darba vietā un tas ietekmē arī savstarpējās attiecības kolēģu starpā. Ērtas un kvalitatīvas biroja mēbeles un interjera risinājumi uzlabo produktivitāti un labsajūtu. Neaizmirsti arī par ērtu atpūtas telpu sev un kolēģiem.
3.
Pārskati un izvērtē visas biroja darba zonas. Vai Tavā birojā nepieciešamas stacionāras darba vietas ar klasisku izkārtojumu – rakstāmgalds, biroja krēsls, atvilktņu bloks, biroja skapis utt. Iespējams, uzņēmuma nākotnes birojam jābūt ar transformējamām un daudzfunkcionālām darba telpām, kur darbinieki var izvēlēties ērtāko darba zonu konkrētajā brīdī? Varbūt Tev piemērotākas būtu atvērta tipa birojs ar pievienotu atpūtas zonu? Plašas koplietošanas telpas stimulēs radošas sapulces, viedokļu un ideju apmaiņu un dinamisku informācijas apmaiņu starp darbiniekiem.
4.
Biroja sadalīšana zonās var veicināt efektīvāku darba vidi. Fokusa zonas ar dažādām izmantošanas iespējām nodrošina sadarbību starp kolēģiem, kā arī telpu individuālajam darbam. Padomājiet par noteikumiem, kas attieksies uz dažādām zonām, lai palielinātu efektivitāti un to lietojamību, kā arī par to, kā tās būtu iespējams rezervēt, ja nepieciešams.
Interjera projekti
Tālrunis
67 62 52 72
E-pasts
Nosūti mums epastu šeit
Saņem ziņas un iedvesmu pa taisno savā pastkastē
Pieraksties mūsu jaunumu vēstulei un saņem īpašus piedāvājumus un padomus, kā uzlabot darba vidi sev un saviem darbiniekiem. Tas ir pilnīgi bez maksas, un tu vari atrakstīties jebkurā laikā.*Pierakstoties jaunumiem, tu piekrīti mūsu privātuma politikai.