Boozt uzņēmuma darbinieki

Boozt ieguldījums ergonomikā un apmierinātībā ar darbu

E-komercijas uzņēmums Boozt ik dienu tiecas sniegt saviem klientiem labāko pieredzi modes preču iepirkšanā, vienlaikus rūpējoties par saviem darbiniekiem. Lai uzlabotu ergonomiku un darba plūsmu lielajā Engelholmas noliktavā, tika veiktas vairākas izmaiņas. Sadarbībā ar mūsu noliktavu optimizācijas ekspertiem tika uzsākts pārmaiņu process, lai uzlabotu Boozt darba vidi.

Uzņēmuma Boozt noliktava piedāvā iespaidīgu skatu ar robotiem, kas pārvietojas pa sliedēm pie griestiem. Lai gan roboti veic ievērojamu darbu automatizācijas jomā, cilvēka iesaiste joprojām ir neaizstājama. Viens no būtiskākajiem uzdevumiem ir jaunpienākušo preču reģistrācija, kā arī pasūtījumu iepakošana, ko veic darbinieki. Šie procesi padara noliktavu par vienu no vismodernākajām Zviedrijā, apvienojot tehnoloģiju un cilvēka prasmes efektīvā darbplūsmā.

Boozt ražotne

Laba diena darbā – katru dienu

Darba vides attīstība ir dabiska uzņēmējdarbības sastāvdaļa, un uzņēmumam Boozt ir ļoti svarīgi, lai darbinieki justos labi un izbaudītu savu darbu. Šī pozitīvā gaisotne ir uzreiz pamanāma, ierodoties noliktavā, un tā nodrošina, ka klienti saņem rūpīgi iesaiņotus pasūtījumus.
Uzņēmums nepārtraukti strādā, lai ieviestu pozitīvas pārmaiņas darba vidē.
Lai uzlabotu iepakošanas un piegādes procesus, Boozt sadarbojās ar AJ Produkter. Šīs sadarbības mērķis bija samazināt nevajadzīgu slodzi un neērtas ķermeņa kustības darbiniekiem, nodrošinot efektīvāku darbplūsmu.
Magnuss Andersons, AJ Produkter projektu vadītājs, saka: "EHS komanda uzņēmumā Boozt, kas strādā pie dažādiem uzlabošanas projektiem, mūs ir iesaistījusi savos izaicinājumos. Ir patiesi aizraujoši pievienoties šim ceļojumam un palīdzēt Boozt radīt labāku darba vidi saviem darbiniekiem."
Pēc ātras skices, kas tika sagatavota saskaņā ar uzņēmuma vajadzībām, tika izstrādātas unikālas darbstacijas, kas tieši atbilstu šo vajadzību specifikai.

Uzlabota ergonomika ar jauniem iepakošanas galdiem

Ir būtiski, lai darbstacijas būtu viegli pielāgojamas katra darbinieka vajadzībām, neatkarīgi no auguma. Augstumā regulējamu galdu lietošana samazina traumu risku. Pateicoties elektriski regulējamu galdu ieviešanai, darba virsmu ātri un viegli var pacelt un nolaist ar pogas palīdzību. Kad regulēšana ir vienkārša, darbinieki šo funkciju izmanto biežāk, ievērojami uzlabojot ergonomiskos apstākļus.
Viena no problēmām, kas tika risināta, bija labākas piekļuves nodrošināšana iepakojuma materiāliem. Nepareizas griezes kustības var radīt lieku slodzi ķermenim, tādēļ no tām ir jāizvairās. Magnuss papildināja iepakošanas galdus ar plauktiem, kas pacelšanas vai nolaišanas laikā pārvietojas kopā ar galdu. Tādējādi nepieciešamie materiāli vienmēr ir viegli pieejami iepakošanas zonas priekšā, atvieglojot darba procesu un samazinot veselības riskus darbiniekiem.
Visvairāk iepriecina tas, ka varu noregulēt galdu savā līmenī, lai nesāpētu mugura un pleci.
Cecīlija Lundberga, Boozt noliktavas darbiniece
Saņemšanas nodaļas darbinieki saskāras ar izaicinājumu, ka atsaiņošanas laikā priekšmetus bija grūti droši novietot uz galda, un tie mēdza nokrist uz grīdas. Lai šo problēmu risinātu, darba galdi tika aizvietoti ar modeļiem, kas piedāvā lielāku galda virsmu un plašu griešanas malu aizmugurē. Šīm darbstacijām ir arī elektriskā augstuma regulēšanas funkcija, kas ļauj tās pacelt un nolaist atbilstoši darbinieku vajadzībām, nodrošinot optimālu ergonomiku un uzlabojot darba efektivitāti.
Lai optimizētu iepakošanas procesu un materiālu papildināšanu darbstacijās, tika ieviesti atbilstoši ratiņi. Šie ratiņi ļauj darbiniekiem viegli piekļūt nepieciešamajiem materiāliem, kas ievērojami palielina darba efektivitāti. Ratiņiem ir plaukts, kurā var novietot kartona kastes, pirms tās tiek salocītas, nodrošinot papildu ērtības un laika ietaupījumu. Darbinieki arī novērtē to, ka uz ratiem var uzglabāt lielāku daudzumu iepakojuma materiālu, tādējādi atbrīvojot vietu pašās iepakošanas stacijās.
Papildus tam Magnuss piedāvāja risinājumu ar mobilo galdu, kas ļauj darbiniekiem pārvietoties pa telpu kopā ar nepieciešamo aprīkojumu, kā datoriem un rokas skeneriem. Šī mobilitāte ļauj strādāt mini birojā jebkurā noliktavas vietā, atvieglojot darbu un ietaupot laiku.

Lielāka apmierinātība ar darbu un produktivitāte

Kad darba soļi tiek vienkāršoti, darbs kļūst daudz patīkamāks. Jaunajās darbstacijās bieži izmantotie materiāli ir viegli pieejami, kas ievērojami uzlabo darba efektivitāti. Katrai lietai ir paredzēta sava vieta, tādēļ darbiniekiem vairs nav jātērē laiks meklējumiem. Tas novērš nevajadzīgus laika zudumus un kļūmes, kas var ietekmēt darba ritmu. Pat dažas minūtes, ko ietaupa šur un tur, laika gaitā summējas, būtiski ietekmējot visas darba dienas produktivitāti.

Mēs novērojam, ka produktivitāte ir palielinājusies un darbplūsma ir uzlabojusies. Pateicoties pielāgotajām darbstacijām, pakošanas darbi norit ātrāk un efektīvāk.
Frīda Lindstrēma, Boozt vides, veselības un drošības koordinatore

Uzņēmumā Boozt ieviestās izmaiņas ir radījušas būtiskas pārmaiņas, uzlabojot darba procesu efektivitāti un darbinieku veselību. Laba ergonomika un efektivitāte ir savstarpēji saistītas, un to kombinācija palīdz veikt uzdevumus raitāk. Samazināts nogurums un ērtākas darba pozīcijas veicina darbinieku apmierinātību, kas ir gan mūsu, gan Boozt mērķis.

Laba sadarbība labākai darbavietai

"Magnuss ir bijis atsaucīgs, elastīgs un uzmanīgs, izvēloties risinājumus, pamatojoties uz Boozt vajadzībām un prasībām, kādas bija un joprojām ir. Esam ļoti apmierināti ar profesionālu pieeju un augsto kvalitāti. Ja ceļā ir radušies kādi jautājumi vai neparedzēti izaicinājumi, AJ ātri tika galā, ko mēs ļoti novērtējam. Tāpēc mums plānos ir turpināt attiecības ar AJ Produkter," saka Tilda Herbsta no uzņēmuma Boozt.
Ir prieks palīdzēt tādam uzņēmumam kā Boozt, kas nepārprotami vēlas radīt apstākļus labākai fiziskai darba videi saviem darbiniekiem
Magnuss Andersons, Industriālo projektu vadītājs AJ Produkter

Saņem palīdzību no mūsu interjera iekārtojuma ekspertiem

Mēs esam šeit, lai palīdzētu tev izveidot interjera dizaina risinājumu, kas ir pielāgots tavam uzņēmumam. Sazinies ar mums, ja tev ir jautājumi par auduma izvēli, vēlies smelties iedvesmu vai uzzināt, kuri produkti vislabāk atbilst tavām telpām.
Organizācijas veids
Apraksti savu pieprasījumuPielikums

Noklikšķinot "Sūtīt", es apstiprinu, ka esmu izlasījis privātuma politiku.

Saņem ziņas un iedvesmu pa taisno savā pastkastē

Pieraksties mūsu jaunumu vēstulei un saņem īpašus piedāvājumus un padomus, kā uzlabot darba vidi sev un saviem darbiniekiem. Tas ir pilnīgi bez maksas, un tu vari atrakstīties jebkurā laikā.
Lūdzu uzgaidi...

*Pierakstoties jaunumiem, tu piekrīti mūsu privātuma politikai.