Iterum biroja un laboratorijas telpu iekārtojums
Uzņēmumam strauji attīstoties, Iterum nolēma pārcelt savu ražotni un biroju uz plašām, modernām telpām, kas būtu pielāgotas uzņēmuma jaunajām vajadzībām.
Iterum ir ne tikai Baltijas līderis PET pārstrādes jomā, bet arī starptautiski nozīmīgs uzņēmums, kas ik gadu pārstrādā līdz pat 80 000 tonnām plastmasas pudeļu. Katrs pudeles gabaliņš tiek pārveidots un iegūst jaunu dzīvi dažādos sektoros visā pasaulē, sākot no pārtikas jomas līdz pat farmācijai.
Mēs, AJ Produkti, nācām palīgā, lai radītu pielāgojamu un ergonomisku darba vidi, kas atbilstu uzņēmuma vīzijai par ilgtspējīgu nākotni.
Pārmaiņas telpās un domāšanas veidā
Aizejot no vecās mājvietas, uzņēmums atvadījās arī no daudziem novecojušiem paradumiem un domāšanas veidiem. Ja agrāk bija pieņemts strādāt ar drukātiem materiāliem, tad tagad lielākā daļa procesu ir digitalizēta, pēc iespējas darba uzdevumos integrējot mākslīgo intelektu.
Paliekot vecā tipa birojos, pārmaiņas darbinieku ieradumos un domāšanā notiek lēni un smagnēji.
Baiba Rokjāne, Iterum personāla projektu vadītāja"Moderna, aktivitātēs un vērtībās balstīta biroja vide dod iespēju ātrāk sasniegt uzņēmuma mērķus, vienlaikus ietaupot dažādus resursus – platību, biroja tehniku, darba vietas u. c." – ar šādu pieeju Iterum personāla projektu vadītāja Baiba Rokjāne īstenoja jauno telpu iekārtošanu. Šis skatījums lieliski saskan ar AJ Produkti vīziju, kas vērsta uz ergonomisku un ilgtspējīgu risinājumu piedāvāšanu, lai padarītu darbu ērtāku un patīkamāku ikvienam.
Biroja plānojums tika veidots, ņemot vērā darbinieku individuālās vajadzības, vēlmes un sadarbības paradumus. Atvērtā tipa birojā ietilpst dažādas darba zonas, kā augstā lete ar bāra krēsliem un skatu uz skaisto lauku, elektriski regulējami galdi ar ergonomiskiem biroja krēsliem, kā arī skaņu slāpējošas sēdmēbeles koncentrētam darbam.
Birojs bez personalizētām darba vietām
Visas biroja darba vietas ir standatizētas un ietver fiksēta vai regulējama augstuma galdu, pielāgojamu ergonomisku biroja krēslu, akustiskās galdu starpsienas un kabeļu sakārtošanas risinājumus bez papildu uzglabāšanas vietas. Standartizācija ļauj darbiniekiem izvēlēties darba uzdevumiem piemērotāko darba vietu, kā arī uzturēt kārtību birojā un laicīgi atbrīvoties no nevajadzīgajām mantām.
Darba vietu iekārtojums šajā projektā
Darbinieku ērtībai mēs ieviesām unikālu uzglabāšanas risinājumu: skapīšu durvis, kas ir aizslēdzamas ar darbinieku kartes čipu. Līdzīgi kā baseinos un citās sabiedriskās vietās, šis risinājums ļauj izvēlēties jebkuru brīvo skapīti, lai droši glabātu savas mantas neatkarīgi no darba vietas.
Telpas dinamiskai sadarbībai
Birojā ir paredzētas daudzpusīgas pulcēšanās vietas dažādu veidu sanāksmēm – no privātām pārrunu zonām līdz klasiskām sapulču telpām un lielai konferenču zālei, kas ir piemērota gan klātienes, gan attālinātām tikšanās reizēm. Šāda daudzveidība ļauj izvairīties no nepieciešamības katru reizi pielāgot telpas sapulces dalībnieku vajadzībām, tādējādi veicinot efektīvāku darba procesu.
Ilgtspējība detaļās
Katrai konferenču telpai ir piešķirts īpašs nosaukums, kā “PĻAVA”, “MEŽS”, “PILSĒTA”, “JŪRA”, “PAGALMS”. Katrs nosaukums apzīmē vietu, kur tiek atrastas plastmasas pudeles, ko pārstrādā Iterum ražotnē.
Nelielās pārrunu telpas var tikt izmantotas dažādiem nolūkiem, tostarp attālinātai saziņai, intervijām, nelielām sapulcēm vai vienkārši netraucētam darbam.
Tās ir ideāli piemērotas, lai mazas darbinieku grupas varētu efektīvi izmantot telpu, netraucējot lielo konferenču telpu pieejamību brīžos, kad tās varētu būt nepieciešamas lielākam cilvēku skaitam.
Par atpūtu arī padomāts
Birojā ir ierīkotas vairākas atpūtas zonas, kur darbinieki var kopīgi baudīt pārtraukumus un kafijas pauzes. Teju katrā telpā ir dažādas iespējas – tradicionālās darba vietas un augsti galdi darbam stāvus vai mīkstās mēbeles sarunām un atpūtai, ļaujot mainīt atrašanās vietu pēc vajadzības.
Darba vietas katra gaumei
Lai nodrošinātu netraucētu darbu, birojā pieejama gan atsevišķa klusuma telpa ar tradicionālajām darba vietām, gan mēbeles ar skaņu slāpējošām īpašībām.
Neatkarīgi no darba stila izvēles, katram ir iespēja iepazīties ar aktuālo uzņēmuma informāciju, pateicoties lielajām magnētiskajām tāfelēm, kas izvietotas biroja informācijas zonā. Šādā veidā tiek uzturēta pastāvīga komunikācija, nodrošinot informācijas pieejamību un netraucējot koncentrēties.
Darbinieku favorīts
Jaunā, plašā virtuve ir ieņēmusi īpašu vietu darbinieku sirdīs. Dienas laikā šeit sapulcējas gan ražošanas, gan biroja darbinieki, veicinot sadarbību un saliedētību komandā.
AJ Produkti projektētā virtuve ir pilnībā aprīkota, lai dienas laikā nodrošinātu pusdienas 270 darbiniekiem. Ēdamgaldi no lamināta un sakraujamie polipropilēna krēsli RIO ir speciāli paredzēti sabiedriskām telpām ar augstu noslodzi, kas sekmēs darbinieku ēdnīcas ilgmūžību.
Kopsavilkums
Projekta rezultātā ar AJ Produkti mēbelēm tika pilnībā aprīkotas darba telpas 45 biroja darbiniekiem. Tika nodrošināts arī darba aprīkojums un uzglabāšanas risinājumi uzņēmuma ražošanas nodaļām, vadoties pēc jaunākajām darba vietu iekārtojuma tendencēm un veidojot stilistiski vienotu interjeru. Visi risinājumi bija rūpīgi izvērtēti no klienta puses, un tos veiksmīgi īstenoja AJ Produkti pārdošanas projektu vadītājs Andis Ivkins.
Ar pārliecību varu teikt, ka jaunās Iterum darba telpas atbilst augstākajiem ergonomikas un efektivitātes standartiem.
Andis Ivkins, AJ Produkti pārdošanas projektu vadītājsKlienta atsauksme
Iterum personāla projektu vadītāja Baiba Rokjāne atzīst, ka sadarbība ar AJ Produkti bijusi lieliska, pateicoties efektivitātei komunikācijā un pasūtījumu veikšanā:
"Projekts bija izaicinošs, taču rezultāts sniedz gandarījumu par paveikto. AJ Produkti var lepoties ar lielisku klientu servisu, kvalitatīviem produktiem, spēju atrast nestandarta risinājumus un pielāgoties klienta prasībām jebkurā situācijā. Projektā AJ Produkti piegādāja mēbeles (standarta un pasūtījuma), aizkarus, slēdzenes un darba aprīkojumu."